|
Bosch Service Кропивницький |
|
Державний обов'язковий технічний контроль. |
|
|
|
Постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 року №137 визначено, що процедура державного технічного огляду є обов'язковою для певних категорій транспортних засобів. Вона провадиться сертифікованими компаніями без участі Державтоінспекції. Раніше відомий нам "технічний огляд" тепер має нову назву - "обов'язковий технічний контроль" і замість талона техогляду видається "Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу". Цей документ є бланком суворої звітності загальнодержавного зразка.
Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю становить:
• для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, із строком експлуатації більше двох років — кожні два роки;
• для вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонн, причепів до них із строком експлуатації більше двох років — кожні два роки;
• для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та таксі незалежно від строку експлуатації — щороку;
• для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації — двічі на рік.
Вимоги та рекомендації до транспортних засобів (ТЗ), що проходять технічний контроль (згідно з ДСТУ 3649-97):
- ТЗ та моторний відсік повинні бути чистими, колеса вимиті та тиск повітря в шинах повинен відповідати значенням, встановленим інструкцією з експлуатації.
- ТЗ має бути обладнаний ременями безпеки, опломбованим вогнегасником, аптечкою, знаком аварійної зупинки.
- Освітлювальні прилади ТЗ: габаритні вогні, ближнє та дальнє світло, стоп сигнали, покажчики поворотів та аварійна сигналізація повинні працювати і не мати механічних пошкоджень.
- Робоча та стоянкова гальмівні системи ТЗ повинні бути в робочому стані, не мати витоку повітря або підтікань гальмівної рідини.
- Рекомендується перед проходженням контролю замінити повітряний та паливний фільтри для покращення рівня СО та СН.
- Лобове скло ТЗ не повинно мати сколів та тріщин у зоні роботи склоочисників, а також мати світлопропускання не менше 75%, решта скла – не менше 70%.
- Рульова система не повинна мати підтікання рідини гідропідсилювача і працювати без заїдань. Кермо не повинно мати люфт більше 20° для вантажних та 10° для легкових автомобілів.
- ТЗ не повинно мати підтікань масла з двигуна та агрегатів, а також палива та охолоджуючої рідини.
Відділ проведення обов'язкового технічного контролю
Тел. моб.: +308664919094
E-mail: alenabosch86@gmail.com
Адреса: м. Кропивницький, пров. Тракторный, 16A, вул. Мурманська 37а
Тел. +380937780180
+380503883588
Для постійних клієнтів діють індивідуальні пропозиції.
|
|
|